Chiang mai

19 juli 2023 - Chiang Mai, Thailand

Gisteren zijn we vertrokken vanuit Phuket. Ik had een kleine inschattingsfout gemaakt, bij het boeken van de tickets en onze vlucht naar chiang mai.

Het werd dus vrij krap allemaal. Aangekomen op Bangkok, was het sjezen van balie naar balie maar gelukkig waren we op tijd. Het vliegtuig was ook flink vertraagd. Dus gelukkie!

Met z’n zesjes zijn we naar chiang mai gevlogen. Aangekomen snel de taxi in naar het hotel. Prima hotelletje bij de oude stad. Allemaal even chillen en daarna het zwembad in.

We vonden een restaurantje met van alles en nog wat. En wat bleek er waren ook bitterballen 😂. Dus uiteraard ff een snackie vooraf. Kleine wandeling over de nachtmarkt en daarna zijn we toch weer ergens beland.

Er was een of ander overdekt straatje met allemaal kroegjes en vooral heel veel hoertjes, maar na de barretjes kwam opeens een boxring. Dus we hebben gister weer in een of andere aftandse arena 5 wedstrijdjes kickboksen meegepakt. Waren stevige potjes, hoop gejoel en geklap hahaha

De mannen deden het goed bij de lokale prostituees. Vooral Cassie, die had een goooood bodyyyyy. Maar dat kan ook niet anders, na al dat getrain bij Robert.

Vanochtend rustig aan opgestaan. We zijn met een busje de bergen in gereden, naar een zipline park. Komen we daar bij dat park aan. Komt er een Nederlands gezelschap uitlopen…. Wat denk je… docent van Insula Koning. De wereld is toch zo onwijs klein.

De jongens gingen samen met cath en Roy ziplinen. 24 van die platformen en tussendoor nog wiebelbruggen enz.

Mij niet gezien en cas ook niet. Dus wij hadden een andere activiteit…. De minitiature train. Check de foto’s en het filmpje hahahaha.

Vanavond zijn we weer de stad ingelopen. Ik ben elke keer weer verbaasd, hoeveel meuk er op zo’n markt te vinden is. Aan de markt zat ook een foodmarket vast. We besloten een kijkje te nemen. Schrik niet, maar ik ben compleet out of the box gegaan. Ik heb gewoon wat gegeten!!!! Uiteraard wel gefrituurd, want mocht er iets niet goed zijn geweest dan was het dood door de hete olie. Dus daar zat ze hoor met kip dumplings en een loempia. Daar kwam nog een mojitootje bij voor het astronomische bedrag van 1,50. Zo kan je er wel een partij wegdrinken en lekkerrrrr.

Al met al weer een avontuurlijke dag op alle fronten 😉

Morgen gaan we heel de dag een natuurpark in.