Een roerig begin

9 juli 2022 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Bepakt en bezakt kwamen we aan op Schiphol. De beruchte rijen waren er niet, maar wel genoeg mensen. Om ons heen hoorden we toch wel, wachttijden van 2.5/3 uur.

Maar niet voor ons 🥳. Wij werden onwijs fijn ontvangen door de gastvrouw van LAS (luxury airport services). Een service waar we nog nooit van hadden gehoord, maar je leert tegenwoordig veel op Instagram.

Deze mevrouw haalde ons op bij de ingang en heeft ons binnen een halfuur bij de gate gekregen. Alleen een klein probleem, de vlucht bleek overboekt en het was voor 80%  zeker dat Roy en ik niet mee konden.

De mevrouw van LAS zei resoluut: hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Zij heeft voor ons de balie van klm plat gebeld. Uiteindelijk vlak voor vertrektijd werden we omgeroepen en mochten we toch mee. Pak van ons hart, want het reisschema is strak en dit had alles in de war geschopt.

In het vliegtuig hebben we ook nog even een uurtje gezeten, want er was geen personeel om de bagage in het vliegtuig te laden. Uiteindelijk vlogen we om 11.30.

Na een relaxte vlucht landden we om 23.00

Rustig nachtje in het hotel op het vliegveld.

Nu aan het ontbijt en dan zo op weg naar naar onze Safari spot: Mhondoro!

We kunnen niet wachten….