Dag 3 en 4 Sun City/ Dag 1 Mauritius

16 juli 2022 - Centre de Flacq, Mauritius

Dag 3 en 4 Sun City/ dag 1 Mauritius

Eergisteren hadden we besloten er een dag op het park van te maken. Dus na een lekker ontbijtje, zijn we naar een levensgroot doolhof gegaan.

Het was mijn idee… alleen had ik een aantal dingen niet voorzien.

We moesten over een beweeglijke houten loopbrug over de weg, is niet bevorderlijk voor mensen met hoogtevrees.

En vervolgens stond er bij het pad: “niet van de paden afwijken, ivm slangen.” Dit pad was uitermate geschikt geweest voor Freekie, maar het joeg mij de stuipen op het lijf.

Dus in volle scan-het-gebied-modus snel dat doolhof in.

Het was echt super leuk. We hebben er een klein halfuurtje over gedaan, toen we bij het barretje kwamen. Klein drankje en weer naar beneden.

Daarna hebben we lekker bij het waterpark gehangen. Ik lekker in het zonnetje met een Linda. Roy, met de jongens en Cath van de glijbanen.

Einde middag hadden Cath en ik een massage. We kregen compleet de slappe lach toen we de kamer binnenkwamen.

Ik zat nog in m’n mhondoro massage kamer vibe, uitzicht op de neushoorns, serene muziek, lekkere geur en ruimte.

Nu kwamen we in een veel te klein kamertje aan… wij denken dat de keuze voor de tegels en entourage is opgedaan, in van die verkeerde kamers in het oud Yab Yum. 🤣 echt waar we hadden het idee, dat we elk moment verjaagd konden worden door een paar prostituees of dat happy endings geen uitzondering vormen.

Maar dat nam niet weg, dat de massage heerlijk was. De dames deden het voortreffelijk.

Daarna de mannen opgehaald in de gamehal en gegeten.

Nu was het de beurt aan Cath en mij om te gaan gokken. Wij hebben lekker samen een uurtje of anderhalf aan de roulette tafel gezeten. Niks gewonnen, maar wel veel gelachen 🤣

Gisterochtend was het tijd om snel te vertrekken. Nog een laatste ontbijtje met z’n allen. we hebben afscheid genomen, maar niet voor lang want over 7 dagen zien we elkaar weer. Toch een fijn idee, want we hebben het oprecht heel erg gezellig!

Samen naar Johannesburg teruggereden en het vliegtuig naar Mauritius genomen. We kwamen wat later aan. We hadden een airport pick-up gevraagd, alleen deze was er niet. Dus moesten we moet lokale taxi. Zou opzich niet veel moeten uitmaken, alleen deze meneer was voor mijn gevoel al

drie keer opgegraven. Hij had totaal geen fijne rijstijl. Dat maakte de 70 minuten in de auto een uitdaging om niet over m’n nek te gaan.

Aangekomen bij het hotel en een colaatje maakte alles goed. Wat een pracht weer.

Zullen morgen even wat foto’s van daglicht toevoegen.

1. Laura:
    16 juli 2022
    Och Tess, dat je het toch allemaal gedaan hebt, bikkel! Geniet lekker van Mauritius en kom maar door met die foto’s!
  2. J Schenk:
    16 juli 2022
    Veel plezier op Mauritius geniet van zon, zee, lekker eten , een drankje en relax. Liefs van ons