Mauritius dag 2 en 3

18 juli 2022 - Centre de Flacq, Mauritius

Dag 2 en 3 Mauritius

Het is hier twee uur later, maar ik zit nog steeds in m’n Safari ritme. Dus Afrikaanse tijd 05.45 werd ik wakker.

Ik trok bij het wakker worden gelijk het gordijn open, Blauw groene zee en een helder zonnetje.

Het ontbijt is hier fantastisch. Eindeloze hoeveelheid broodjes, beleg, zoetigheidjes en bizar veel versgeperste sappen. Een overdaad van heb ik jou daar.

Er is hier een groot zwembad, maar ook een verwarmd adults only zwembad. Wij kozen voor de laatste. En er was helemaal niemand.

Dus lekker paar uurtjes gedobberd en gelezen.

Toen was het tijd voor een lunch aan het strand. Heerlijk glaasje wijn, kreeft ravioli en op de achtergrond de zee. Beter werd het niet.

Tijdens de zonsondergang tijd voor een cocktail en de dj, die het sunset ritueel afmaakte.

Ze hebben hier twee a la carte restaurants en we hebben er een geprobeerd, Prime. Dit is het steakhouse. Fantastisch gegeten!

Dag 3 begon prachtig, alleen trok het al heel snel helemaal dicht. Helaas bijna heel de dag regen en wind. Toen er in de middag een paar zonnestralen kwamen, gauw nog even het zwembadje gepakt.

Ik heb wel een Linda kunnen uitlezen in bad en in de middag lekker cocktails gedronken aan de bar.

Dus klagen doen we niet.